Szolgáltatásaink

Új és már működő társasházak közös képviselete
Új és már működő társasházak műszaki üzemeltetése és karbantartása
Jogi támogatás képviselet
Könyvelés, adminisztráció
Felújítások, átépítések, beruházások

Új és már működő társasházak közös képviselete

Vállalatunk rendelkezik az új építésű és a már működő társasházak esetében is a közös képviselet ellátásához szükséges szakmai tudással és tapasztalattal.

AAz új építésű társasház esetében fontos, hogy az alakuló közgyűlés szakszerű legyen, minden, a törvényben foglalt tartalmi és formai követelménynek megfeleljen és rendelkezzen azokban a kérdésekben, amely a társasház elindításához és üzemeltetéséhez elengedhetetlen. Az induló társasházak esetében kiemelten fontos a költségvetés elkészítése, valamint az induláshoz szükséges egyszeri költségek megtervezése, hiszen ezek alapján kerül meghatározásra a közös költség, valamint a célbefizetés mértéke.

Az új építésű társasházak esetében kiemelt fontossággal bír, hogy a közös területek műszaki átadása során feltárt, majd később az üzemeltetés során felmerülő hibák érvényesítésre kerüljenek a beruházó felé.

Széleskörű tapasztalattal rendelkezünk az újépítésű ingatlanok között egyre népszerűbb, megújuló energia felhasználásával működő gépészeti - hűtő, fűtő - rendszerek karbantartásában, javításában, üzemeltetésében, valamint a lakókkal történő közmű fogyasztás elszámolásban.

A már működő társasházak esetében kiemelt figyelmet fordítunk az előző társasházkezelővel történő átadás-átvétel folyamatára, különösen a műszaki, gazdasági és jogi területeken. Vannak olyan feladatkörök, amelyek részei mind az új mind a már működő társasházak ügyvitelének. Ilyenek többek között a társasházi törvényben előírt beszámoló és költségvetés készítése, a közgyűlések, írásbeli szavazások megtartása, a kintlévőségek kezelése és behajtása, az ügyfelekkel való szóbeli és írásbeli kapcsolattartás.

KVállalatunk kiemelt figyelmet fordít a kommunikációra és az elérhetőség fontosságára. Ennek érdekében úgy alakítjuk mind a szóbeli, mind az írásbeli kommunikációnkat, hogy egyrészt gyors és szakszerű választ kapjanak ügyfeleink a kérdéseikre, másrészt a betegségek és szabadságok alatt a helyettesítés megoldott legyen.

Új és már működő társasházak műszaki üzemeltetése és karbantartása

A műszaki üzemeltetés és a karbantartások kialakításánál egyszerre több szempontot szükséges figyelembe venni. Munkánk során a tulajdonosi szemlélet, a szakmaiság, az értékmegóvás, a törvényi előírások betartása és a költséghatékonyság érvényesül.

Minden társasházra, a műszaki tartalmának megfelelően készítünk egy karbantartási és üzemeltetési tervet, amely tartalmazza a rendszeres, valamint az időszakos/eseti karbantartási és üzemeltetési feladatokat.

Fontosnak tartjuk, hogy az alkalmazott technológiák - különösen a megújuló energiát használó gépészeti és a tűzvédelem biztosítására kialakított rendszerek, személy és autóliftek - karbantartása az előírásoknak megfelelően és szakszerűen történjen. Egyrészt ezek a rendszerek jelentős értéket képviselnek az önök tulajdonában, ezért a hosszútávú gazdaságos üzemeltetés alapfeltétele a szakszerű karbantartás.

Az üzemeltetés másik fő területe, a működéshez szükséges szolgáltatások - például, a takarítás, a kertészet, a hulladékgazdálkodás - mind nagyon fontos terület a társasház életében. A munkánk fontos része, hogy ezek a szolgáltatások megfelelően működjenek, ezért az első lépéstől, a feladatok pontos meghatározásától, a szolgáltatás megfelelő megversenyeztetésén, az alvállalkozók kiválasztásán és a szerződés elkészítésén keresztül, egészen az elvégzett munka ellenőrzéséig kiemelt figyelmet fordítunk a folyamatokra. Vállalatunk széleskörű alvállalkozói kapcsolatokkal rendelkezik az üzemeltetéshez és karbantartáshoz szükséges feladatok területén.

Jogi támogatás képviselet

A működés során előfordulhat, hogy jogi támogatásra lesz szüksége a társasháznak. Legyen ez behajtás kezelés, vagy a beruházó garanciális kötelességének elmulasztása esetén szükségessé váló jogi érvényesítés, közös tulajdon értékesítése, vagy alapító okiratot módosítása. Vállalatunk az elmúlt évek alatt kialakította azokat a kapcsolatokat, amelyek az adott problémák szakszerű megoldásához szükségesek.

Könyvelés, adminisztráció

Egy társasházkezelő feladatainak jelentős része adminisztratív feladat. Kiemelten fontos, hogy az adminisztráció pontos, naprakész és átlátható legyen.

Vállalatunk az E-ház informatikai nyilvántartó rendszerével dolgozik, amely biztosítja számunkra a megfelelő adminisztrációs környezetet a munkánk megfelelő színvonalú elvégzéséhez. A rendszer a teljesség igénye nélkül a következő fő feladatok elvégzésére alkalmas:

  • Tulajdonosokhoz és albetétekhez kapcsolódó alapadatok nyilvántartása
  • Folyamatos és egyszeri előírások készítése és kiküldése a tulajdonosoknak
  • Naprakész nyilvántartás a lakói egyenlegekről - tartozás kiértesítés
  • Költségvetési terv készítése, nyomon követése
  • Beszámoló készítése
  • Bankszámla kivonat importálással elvégzett könyvelés
  • Közüzemi fogyasztások rögzítése, nyomon követése
  • Körlevél, szavazás, egyedi levelek küldése

Számviteli és könyveléstechnikai kérdésekben kollégáink közvetlenül tudnak segítséget kérni a könyvelői és adószakértői képesítéssel rendelkező, szerződéses kapcsolatban álló kollégánktól.

Felújítások, átépítések, beruházások

Amennyiben az önök társasháza felújítást, bővítést, átalakítást igényel, akkor vállalatunk kisebb munkák esetében akár generál kivitelezőként is részt tud venni a munkában és rendelkezik a feladat lebonyolításához és műszaki ellenőrzéséhez szükséges tapasztalattal és tudással.