Vállalatunk rendelkezik az új építésű és a már működő társasházak esetében is a közös képviselet ellátásához szükséges szakmai tudással és tapasztalattal.
AAz új építésű társasház esetében fontos, hogy az alakuló közgyűlés szakszerű legyen, minden, a törvényben foglalt tartalmi és formai követelménynek megfeleljen és rendelkezzen azokban a kérdésekben, amely a társasház elindításához és üzemeltetéséhez elengedhetetlen. Az induló társasházak esetében kiemelten fontos a költségvetés elkészítése, valamint az induláshoz szükséges egyszeri költségek megtervezése, hiszen ezek alapján kerül meghatározásra a közös költség, valamint a célbefizetés mértéke.
Az új építésű társasházak esetében kiemelt fontossággal bír, hogy a közös területek műszaki átadása során feltárt, majd később az üzemeltetés során felmerülő hibák érvényesítésre kerüljenek a beruházó felé.
Széleskörű tapasztalattal rendelkezünk az újépítésű ingatlanok között egyre népszerűbb, megújuló energia felhasználásával működő gépészeti - hűtő, fűtő - rendszerek karbantartásában, javításában, üzemeltetésében, valamint a lakókkal történő közmű fogyasztás elszámolásban.
A már működő társasházak esetében kiemelt figyelmet fordítunk az előző társasházkezelővel történő átadás-átvétel folyamatára, különösen a műszaki, gazdasági és jogi területeken. Vannak olyan feladatkörök, amelyek részei mind az új mind a már működő társasházak ügyvitelének. Ilyenek többek között a társasházi törvényben előírt beszámoló és költségvetés készítése, a közgyűlések, írásbeli szavazások megtartása, a kintlévőségek kezelése és behajtása, az ügyfelekkel való szóbeli és írásbeli kapcsolattartás.
KVállalatunk kiemelt figyelmet fordít a kommunikációra és az elérhetőség fontosságára. Ennek érdekében úgy alakítjuk mind a szóbeli, mind az írásbeli kommunikációnkat, hogy egyrészt gyors és szakszerű választ kapjanak ügyfeleink a kérdéseikre, másrészt a betegségek és szabadságok alatt a helyettesítés megoldott legyen.
A műszaki üzemeltetés és a karbantartások kialakításánál egyszerre több szempontot szükséges figyelembe venni. Munkánk során a tulajdonosi szemlélet, a szakmaiság, az értékmegóvás, a törvényi előírások betartása és a költséghatékonyság érvényesül.
Minden társasházra, a műszaki tartalmának megfelelően készítünk egy karbantartási és üzemeltetési tervet, amely tartalmazza a rendszeres, valamint az időszakos/eseti karbantartási és üzemeltetési feladatokat.
Fontosnak tartjuk, hogy az alkalmazott technológiák - különösen a megújuló energiát használó gépészeti és a tűzvédelem biztosítására kialakított rendszerek, személy és autóliftek - karbantartása az előírásoknak megfelelően és szakszerűen történjen. Egyrészt ezek a rendszerek jelentős értéket képviselnek az önök tulajdonában, ezért a hosszútávú gazdaságos üzemeltetés alapfeltétele a szakszerű karbantartás.
Az üzemeltetés másik fő területe, a működéshez szükséges szolgáltatások - például, a takarítás, a kertészet, a hulladékgazdálkodás - mind nagyon fontos terület a társasház életében. A munkánk fontos része, hogy ezek a szolgáltatások megfelelően működjenek, ezért az első lépéstől, a feladatok pontos meghatározásától, a szolgáltatás megfelelő megversenyeztetésén, az alvállalkozók kiválasztásán és a szerződés elkészítésén keresztül, egészen az elvégzett munka ellenőrzéséig kiemelt figyelmet fordítunk a folyamatokra. Vállalatunk széleskörű alvállalkozói kapcsolatokkal rendelkezik az üzemeltetéshez és karbantartáshoz szükséges feladatok területén.
A működés során előfordulhat, hogy jogi támogatásra lesz szüksége a társasháznak. Legyen ez behajtás kezelés, vagy a beruházó garanciális kötelességének elmulasztása esetén szükségessé váló jogi érvényesítés, közös tulajdon értékesítése, vagy alapító okiratot módosítása. Vállalatunk az elmúlt évek alatt kialakította azokat a kapcsolatokat, amelyek az adott problémák szakszerű megoldásához szükségesek.
Egy társasházkezelő feladatainak jelentős része adminisztratív feladat. Kiemelten fontos, hogy az adminisztráció pontos, naprakész és átlátható legyen.
Vállalatunk az E-ház informatikai nyilvántartó rendszerével dolgozik, amely biztosítja számunkra a megfelelő adminisztrációs környezetet a munkánk megfelelő színvonalú elvégzéséhez. A rendszer a teljesség igénye nélkül a következő fő feladatok elvégzésére alkalmas:
Számviteli és könyveléstechnikai kérdésekben kollégáink közvetlenül tudnak segítséget kérni a könyvelői és adószakértői képesítéssel rendelkező, szerződéses kapcsolatban álló kollégánktól.
Amennyiben az önök társasháza felújítást, bővítést, átalakítást igényel, akkor vállalatunk kisebb munkák esetében akár generál kivitelezőként is részt tud venni a munkában és rendelkezik a feladat lebonyolításához és műszaki ellenőrzéséhez szükséges tapasztalattal és tudással.